czwartek, 3 marca 2011

taniec jest leczniczą siłą dostępną dla wszystkich

Nie ważne co tańczymy i jak tańczymy,ważne aby sprawiało Nam to przyjemność.Wiele osób uważa,że nie umie tańczyć i negatywnie siebie ocenia-błąd, tak naprawdę każdy potrafi tańczyć a jego celem nie jest przecież robienia dobrego wrażenia na innych tylko czerpanie z tego satysfakcji.Pamiętajmy o pozytywnym wpływie tańca na Nasze życie i o jego leczniczych zdolnościach,dodajmy do tego tą niesamowita przyjemność jaką daje Nam taniec i tańczmy zawsze kiedy mamy taką okazje:-) Ja tak robię i nie wyobrażam sobie mojego życia bez tańca..Mogłabym tańczyć chyba wszystko he he..Fascynują mnie tańce latynoamerykańskie o których więcej przeczytacie na następnej stronie,tańce towarzyskie również,ale także tak zwany taniec uliczny i to on chyba pasuje do mnie najbardziej oczywiście nie dlatego,ze wychodzi mi najlepiej,ale dlatego,ze można przy nim po prostu szaleć i świetnie się przy tym bawić..
no i hip-hop nie sama muzyka jak taniec - jest on dla mnie pewnego rodzaju sztuka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz